Subject: Kutsetegevuse statistiline aruanne
From: "kaja kahrik" <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Date: Thu, 1 Feb 2024 07:32:03 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

2023. aasta aruanne:

eesti-inglise tõlkeid - 15
inglise-eesti tõlkeid - 0
ärakirja kinnitamisi - 5
väljatrüki kinnitamisi - 10

Lugupidamisega

Kaja Kährik
inglise keele vandetõlk

----- Forwarded message -----
Subject: Kutsetegevuse statistiline aruanne
Date: T, 23. jaanuar 2024, 11:40
From: Rina Sillandi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
To: <undisclosed-recipients:; <mailto:undisclosed-recipients:;> >

Tere

Igaks juhuks tuletan meelde, et vastavalt vandetõlgi määrustiku §-le 10 
esitab vandetõlk hiljemalt iga aasta 1. veebruariks justiitsministrile 
elektrooniliselt eelneva kalendriaasta tõlgete arvu tõlkesuundade kaupa ning 
ärakirja ja väljatrüki õigsuse kinnitamiste arvu.

Palun saatke andmed e-posti teel aadressile  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]. Kiri võib olla vabas vormis.

Heade soovidega ja ette tänades

Rina Sillandi

Nõunik

Vabakutsete talitus

Justiitsministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud 
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse 
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos 
kõikide lisadega.